ჩემი შეყვარებულს ქვია....

     ხოოდა... საქმე რაშიააა, დიდი ხანია რაც ჩემს სიყვარულს არ ვსტუმრებივარ ხოდაა 2 დღის უკან ვესტუმრე და გამახარააა მასიამოვნა ისე ისე ისე რომა მთელი მონატრება და ნოსტალგია, მთელი გაგება და ჩახუტება თან გამომაყოლააა.. ახლა ისა არ გეგონოთ გავგიჟდი და დემემართა გულის აჩქარებები და მერე კიდე დასტოინი სიარული სიყვარულის გვერდით.. ჩემს სიყვარულს არც სქესი აქვენ არც გვარსახელი კონგრეტული არც რელიგია არც წარმომავლობა და არც პასპორტი.. ერთადერთი რაც აქვს არის შინაარსი ხოდა.. ამ ჩემს შეყვარებულს ჩემო ბატონებო ქე ქვია "ფოტოგრაფია", ხოდა, რო გავაიასნოდ დიდი ხანია არაფერი გადამიღია აგერ გადევიღე რაცხეები სტუდიაში და ქე განახებთ რაც გადევიღე ... გიმეორებთ ისეთ პონტში რა...

 "ჩემს შეყვარებულს ქვია... "ფოტოგრაფიაა".


ლამაზი გოგო რომელიც ცოტახნით გაბრაზებული იყო გადაღებულ სურათზე..

ესეიც ჩემი ძმა და მეგობარი...

ცოტა მეც ვიეშმაკე და გადევიღე სურათი ავტორია ვახტანფგია ნიშნიანიძე, შავ სამყაროშჲ ნიშნოდ წოდებული...

Comments

Anonymous said…
am bolo dros mec ro shemomitia mag racxas sikavrulma?! :(
Unknown said…
magi mec miyvars da cemTvis minda!:P
Apachi said…
viomoT? xelTaTmani gadmogigdo?
Unknown said…
severkinoT feola?:)))